❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

lo0o0vee

sahel

lo0o0vee

http://lo0o0vee.loxblog.com

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

●▪·˙ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄در سکوت شکستم و تو نیامدی... ●▪·˙ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U (..')/♥ ♥('..) .\♥/. = .\█/. _| |_ ♥ _| |_ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U ㋡ I♥U هيـ ــــ ـيـس لُـطفاً سُكـوتـ را رِعايَتــ كُنيد. ××××× کــــــــاش گاهی زنـــــــــدگی [◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►] داشت . . . ! ¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

❤ ❤ ❤ ❤ ❤ しѺ√乇 ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
¸.•*¨من دیـــــــــــوانه نیستم من فقط یک جــــــور خـــــــــــــــاص که دیگـــــران نمیتوانندتـــــــو را دوست دارم ..¸.•*¨
●▪·˙ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄در سکوت شکستم و تو نیامدی... ●▪·˙ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄

کنار برکه ی دلم نشستم
و نیامدی
دوباره در سکوت خود شکستم
و نیامدی
سوال کردم از خدا نشانه ی
خانه ی تو را
سکوت کرد و در سکوت
شکستم
و
نیامدی



نظرات شما عزیزان:

ارمین
ساعت17:03---23 دی 1391
گاهــی باید نباشــی … تا بفهمــی نبودنت واسه کی مهمه … اونوقته که میفهمی بایــد همیشه با کی باشی ….

baran
ساعت8:34---10 مرداد 1391
آخی از این عکسه خیلی خوشم اومد


غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت21:51---10 خرداد 1391
وقتی تنهای ...مینشینی پای مانیتور ..

میگذرند بی وقفه ساعتها ..تنها تفریحت این است
و در اخر باز دلتنگی میاد به سراغت

و تنهای ..تنها همدم تو خواهد بود

آپم...


مجنون
ساعت7:21---14 ارديبهشت 1391


☆ سلام وبه خوبی داری...اگه دوس داشتی بهم سر بزن باشه منتظرم خوش باشی          ★ 

  ♥      ☆اپـــــم  *  ★   * ♥   ★

*      *   بدوبیا★     ★  ♡ 


پسردلشکسته و تنها
ساعت11:53---12 ارديبهشت 1391
کاش در دنیا سه چیز وجود نداشت : غرور ، عشق ، دروغ اونوقت کسی از روی غرور برای عشق دروغ نمی گفت

لیلا
ساعت22:22---10 ارديبهشت 1391

بی تجربه متولد می شویم...

با جرات زندگی میکنیم...

باحیرت می میریم...

تنهاچیزی که فروغش به خاموشی نمی گراید،

دوستی های پاک است...


♀★•★♥lOvE♥★•★♀
ساعت12:19---9 ارديبهشت 1391
سلااااااام ساحل جون خوبی عزیزم؟ وب خیلی خیلی خوشجلی داری گلم
دوس داشتی به منم سر بزن جیگملی من لینکیدمت فعلا بای تا های


▓▒░ñìçKÏ▓▒░
ساعت17:38---6 ارديبهشت 1391
عزیزم وبلاگت خیلی خوبه

soltanimahdi
ساعت12:02---6 ارديبهشت 1391

ناگزيرازسفرم بي سر و سامان چون باد

به گرفتار رهايي نتوان گفت آزاد
كوچ تاچند؟مگرمي شود ازخويش گريخت؟
بال تنهاغم غربت به پرستوهاداد


saeid
ساعت16:41---4 ارديبهشت 1391
دوستت دارم


اپم


به من سر بزن
پاسخ:hatman


فاطمه
ساعت18:28---28 فروردين 1391
شعر قشنگی بود ساحل جوووووووووووووون

مژده
ساعت13:41---28 فروردين 1391
ساحل جون گلم بدو بیا،آپم

مژده
ساعت13:41---28 فروردين 1391
ساحل جون گلم بدو بیا،آپم

mosayeb
ساعت20:31---27 فروردين 1391
ممنون که به من سر زدی ، مطلب ها جالبی رو گذاشتی بازم به من سر بزن ...!

nicky
ساعت20:28---26 فروردين 1391
alie azizam پاسخ:mec

حامد کثیری
ساعت13:18---26 فروردين 1391
سلام. از بچه های وبلاگ جنگلم.وبلاگ خوبی دارین مطالبتونم قشنگه.مرسی که به مام سر میزنید.موفق باشید.پاسخ:ok hamediiii

saeed
ساعت17:14---25 فروردين 1391
گرمی سلامم آتش خاطره هاست قبولش كن ، گرچه میان ما فاصله هاست

سلام ساحل
باعث افتخارم بود که به وبلاگم سر زدی.من تو رو لینکت کردم.
در ضمن اگه خواستی با هم همکاری داشته باشیم بهم بگو من منتظرتم.


saeed
ساعت15:04---25 فروردين 1391
خسته در حبس زمینم ، ماه من یادم کن
به نگاهی ، به پیامی ، سخنی شادم کن !

سلام عزیز
با وبلاگت یاد مادرم کردم.وبلاگت خیلی خوب بود.اگه خواستی سری هم به وبلاگ من بزن.نظرتم بگو
منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|+| نوشته شده توسط sahel در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:, و ساعت 14:49 |

قالب وبلاگ